Kapcsolat Gy.I.K. Felelősség    
 
Hírek

2010/12/29

A kérdésfeltevés átmenetileg szünetel.

köszönettel: a szerk.

2009/05/01

Kérjük Önöket, amennyiben a befizetéstől számított harmadik napon sem kaptak még választ értesítsenek bennünket, mert előfordul, hogy nem tudjuk a befizetőt beazonosítani.

köszönettel: a szerk.


   Keresés a válaszok között


Kereshet a kérdés azonosítójára, a korábban megadott névre és kérdésre, valamint a válaszra is.


   Statisztika

Összes kérdés: 2863
Ebből ma érkezett: 0


A keresés eredménye:

Molnárné Kovács Mária 2007-12-02 20:04 [3325]
Tisztelt Ügyvéd úr/hölgy! Budapest, 2007.11.05. Segítségüket kérem a következő ügyben. 2007. tavasza óta a Fibernet szolgáltató bombáz bennünket különféle szolgáltatások igénybevételi lehetőségével. Itt egy KIT csomagot propagáltak (Kábeltévé-internet-telefon, 9900 Ft-ért.) Június 30-án volt nálunk egy üzletkötőjük, aki a szerződéstervezetet hozta, hogy írjuk alá. Jónak találtuk, aláírtuk. Amikor elment, nem hagyott itt semmit, mert azt mondta, a cég majd aláírva visszaküldi a mi példányun-kat. Nem gyanakodtunk, mert az egész kerületben ők csinálják a projektet. Teltek a hetek, sem az aláírt szerződést nem kaptuk meg, sem a bekötése-ket nem teljesítették. Felhívtam a megadott telefonszámot, ahol készséges hölgyek és urak fogadták a hívásomat, 5 alkalommal, és igérték, hogy továbbítják kérésemet az illetékeseknek. Választ természetesen soha nem kaptam. Október 8-án bekötöttek egy elosztót a tv-és internet csatlakozásához, azóta sem láttam senkit a cégtől, és még fel sem hívtak. Azt mondták, előre dolgoznak, mert nincs valami szerkezet, ami szükséges a rendszer működéséhez. Ma, november 5-e van, és nincs sem új internetem, sem telefonom. Igaz, a televízión tudunk fogni 36 magyar nyelvű adást, de egyre több az internet-címem, akinek utólag levelet kellene írnom a változás miatt. Sajnos, megingott a bizalmam a cégben, és nem akarok velük a továbbiakban kapcsolatban lenni. A cél csak az volt, hogy begyűjtsék az előfizetőket? Erre kérnék Önöktől valami segítséget, mit lehet tenni, eltekinthetek-e a további szolgáltatás igénybevételétől? Kérem válaszukat, ill. segítségüket. Üdvözlettel: Molnárné Kovács Mária

Kedves Molnárné Kovács Mária! Elsőként javaslom, hogy próbálják meg az aláírt szerződés szövegét megszerezni (nem feltétlenül az Önök által aláírt példányt), talán a szolgáltató weboldalán is elérhető, vagy a szolgáltató ügyintézője tud küldeni elektronikusan. A szerződés bizonyára tartalmazza a nyújtott szolgáltatást és a megszüntetés módját, lehetőségét, feltételeit. Ennek ismeretében tovább tudnak lépni. A szerződés ismerete nélkül is azonban mindenképpen írásban (tértivevényes ajánlott levélben) jelezzék a szolgáltatónak a tapasztalt hiányosságokat és azt, hogy a vállalt szolgáltatást nem teljesítik, az nem megfelelő szintű, így Önök a szerződés szerinti teljesítést követelik, vagy nem kívánják tovább fenntartani velük a szerződéses jogviszonyt.

tisztelettel:
Dr. Nyul Balázs
drnyulbalazs@onlinejogasz.hu



   OnlineJogász.hu
 
© www.onlinejogasz.hu ViP-CMS - A Sokszínű Tartalomkezelő Rendszer